Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 2 maja 2013

Świętowanie wiosny


Jak najlepiej świętować wiosnę? Oczywiście kolorami! O tej porze roku mamy też ochotę na eksperymenty, nowości i coś odświeżającego. Ja również. Dlatego właśnie w poniższej pracy możecie zobaczyć nowe media, których nigdy dotąd nie używałam oraz bardzo ożywione kolory. 


Jest tu między innymi wosk Ranger - BeesWax. Odkryłam, że jest to bardzo ciekawe medium, otwierające przede mną kolejne niezliczone możliwości. W tej pracy nakładałam go warstwami, roztapiając każdą z nich nagrzewnicą. Dzięki temu moje tło uzyskało ciekawą fakturę i media dotąd używane ukazały mi zupełnie inne efekty, zastosowane na zastygnięty wosk.



Mój tag, który przede wszystkim miał być afirmacją wiosny, jest inspirowany kolekcją Prima "Lifetime" i to z jej pomocą  został stworzony.
Pozdrawiam
Czekoczyna

Wykorzystałam między innymi: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)