Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 22 czerwca 2013

Gościnna Projektantka Czerwca

Witajcie Kochani,
dziś mamy przyjemność gościć na naszym blogu Kasię, czyli fasoolkę, która wygrała majową zabawę w liftowanie (a propos, pamiętacie o tym, że jeszcze przez trzy dni, do 25 czerwca do północy czekamy na Wasze lifty scrapa Anai? Kto ma ochotę wziąć udział w zabawie - zapraszam tutaj :))  A tymczasem oddaję głos Kasi - poznajcie Ją bliżej, bo warto :)


Witam serdecznie i od razu chciałabym bardzo podziękować za wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło być choć przez chwilkę wśród tak utalentowanych scraperek :)
Scrapbooking poznałam ponad 3 lata temu. W poszukiwaniu ciekawych wzorów serwetek do decoupage`u znalazłam przepiękne papiery do scrapbookingu i tak się zaczęło. Moje prace to głównie kartki, jednak od samego początku podziwiałam scrapy. Od niedawna przełamuję się do "dużego" formatu i czasem pod wpływem chwili scrapuję :) Scrapy są dla mnie wspaniałą pamiątką, wspomnieniem cudownych momentów, właściwie tworzą się same i są po prostu dla mnie, w przeciwieństwie do kartek, które tworzę z myślą o kimś dla kogo mają być przeznaczone.
Ponieważ zostałam wyróżniona w wyzwaniu z ramką postanowiłam na dzisiejszy post przygotować również ramkę :)



Pozdrawiam bardzo gorąco
Kasia

A ze sklepu scrapki.pl pochodzą te materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)