Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 26 czerwca 2013

Tydzień Inspiracji - Przytul się! - odsłona 3


Do serca przytul psa
W tygodniu przytulania postanowiłam wziąć w objęcia psiaka, bo psiaki to najwdzięczniejsze przytulaki na świecie. Z braku własnego piesia, skorzystałam z wypożyczonego buldoga. Zakochałam się oczywiście bezgranicznie, a obściskiwaniu nie było końca. A żeby upamiętnić to czułe spotkanie zrobiłam scrapa, na którym aż roi się od amerykańskich nowości ze scrapki.pl. 


Po pierwsze papier bazowy marki Pebbles to mój absolutny faworyt z kolekcji Lakeside. Znakomitym jego uzupełnieniem są dodatki z linii Yes Please Amy Tangerine. Świetnie odnalazły się w tym zestawieniu także papiery z nowej linii Color Conspiracy "Texturize 2.0".


Zakochałam się w kolorowych alfabetach i naklejkach. Wykorzystałam też nowe papiery Studio Calico oraz cudny ćwiek z psiakiem z kolekcji Here + There. Dla rozjaśnienia i dodania kontrastu wykorzystałam cudowne żółte literki Primy, dostępne tylko w zestawie Lady Bird.


Mam nadzieję, że Wasz dzień przytulania był równie słodki, jak mój. Albo może, że taki był Wasz obiekt przytulania.
Buziaki,
Lejdi

A oto lista wykorzystanych materiałów: 

 Jak Wam idzie przytulanie? Czekamy na jego scrapowe efekty w postaci linków do Waszych prac :)

2 komentarze:

sajciastyczna pisze...

weź na kolana kota! :D super scrap :)

Szydełkiem w oko :) pisze...

świetny scrap

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)