Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 13 czerwca 2013

Very Happy Girl


Witajcie,
wczoraj w sklepie scrapki.pl pojawiła się kolekcja Studio Calico „Here+There”. To jeden z moich ulubionych producentów scrapowych materiałów, więc ogromnie się cieszę, że na sklepowych półkach pojawiły się nowości tej marki! I to jakie piękne nowości, sami zobaczcie.


Na mojej pracy oprócz papieru Savannah znajdziecie kilka dodatków z kolekcji „Here+There”: drewniany alfabet, ćwiek i strzałki wycięte z papieru 30x30. Bazę zrobiłam z dwóch papierów: Studio Calico i Color Hills.


Kolekcję „Here+There” połączyłam z inną nowością, „Yes Please” Amy Tangerine. Pochodzą z niej na przykład napisy na żółtym tle, naklejka z aparatem fotograficznym oraz błękitna strzałka wycięta... ze wstążeczki :) Ta kolekcja również skradła moje serce. Przywodzi mi na myśl wakacje, które przecież już coraz bliżej!


Ściskam Was ciepło!
Ulietta 

A oto lista wykorzystanych materiałów:

2 komentarze:

Unknown pisze...

brilliant layout!

Olga, xxx

mosia pisze...

świetny LO

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)