Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 13 lipca 2013

Ramka z Vintage Bliss


Zestaw "Vintage Bliss" firmy Simple Stories, który pojawił się w scrapkach w ostatnich dniach w nowym dziale "Project Life", urzekł mnie do tego stopnia, że kiedy przyszła pora, aby stworzyć z niego pracę, nie mogłam się zdecydować, który papier wybrać - za każdym podejściem przekładałam i za każdym razem szkoda mi było tej drugiej strony (wiem, że też tak macie :)).  


Z wielkim bólem ciachałam papiery, ale bez bólu powstawała praca ponieważ bardzo przyjemnie się z nimi pracuje, wzory i kolory są bajeczne i wszystko "samo" układa się w całość.



Wiem, że tego przepięknego zestawu nie ma już w sklepie, ale wiem też skądinąd, że wkrótce znów będzie :) Dlatego gorąco go Wam polecam - jest cuuudowny!! Poważnie zastanawiam się, czy kiedy pojawi się znowu na półkach, nie kupię sobie drugiego ;)
Pozdrawiam,
Zielonooka

A to właśnie zestaw, który posłużył mi do zupełnie innego celu niż Project Life ;)
 

3 komentarze:

Marta pisze...

rzeczywiście piękne te papiery! ...i piękne prace z nich powstają :)

mosia pisze...

śliczna!

Joanna pisze...

no faktycznie nadają się też nie tylko do PL. teraz żałuję, że ich nie kupiłam. mam co prawda Documented i Fabulous od Simple Stories ale Vintage Bliss też się fajnie zapowiada!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)