Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 22 lipca 2013

Tydzień Inspiracji - Słońce - odsłona 3


Tegoroczne wakacje upływają mi pod znakiem słodkiego orzeźwienia na patyku. Za każdym razem, kiedy słońce wychodzi zza chmur biegniemy po lody. W mojej paszczy wylądowała już przerażającą ich ilość, a przecież to dopiero połowa lipca! Co będzie dalej? SŁOŃCE = LODY = DODATKOWE CENTYMETRY W PASIE... to raczej nieuniknione, ale zostawmy analizę bezpośredniego wpływu słońca na przyrost obwodu bioder.


Wakacyjne uzależnienie postanowiłam uwiecznić na słodko. Wybrałam po kawałku pastelowych papierów Studio Calico, Amy Tangerine, Color Conspiracy i Mayberry. Zaplanowałam kompozycję wzorowaną na formacie zdjęcia, zrobiłam "mistowe" tło i zabrałam się do działania.


Część dodatków zrobiłam samodzielnie - słońce i girlandę, ale nie mogło też zabraknąć: naklejek, pieczątek, alfabetów i wstażki.


I jak podoba Wam się ten słodki zestaw kolorów?
Znowu wychodzi słońce. To co, kto chętny na lody?
Ulietta

A oto wykorzystane przeze mnie materiały:

Słońce jak na razie dzielnie wspiera nasz Tydzień Inspiracji :) Czekamy na Wasze prace. Poniżej możliwość wklejenia linka za pomocą inlinkz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)