Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 26 lipca 2013

Tydzień Inspiracji - Słońce - odsłona 7 - ostatnia


Moje ulubione zdjęcia słońca to takie, gdy jest ono już blisko horyzontu i radośnie przebija przez coś. Przez trawy, drzewa, czyjeś włosy. Podczas ostatniej wizyty na Podlasiu udało się przyłapać je na polu zielonego jeszcze zboża. Niedługo później zniknęło i przyszła pora na życie nocne.
Ale udało się na szczęście utrwalić ten ostatni słoneczny moment i fotka tylko czekała na taką okazję, jak słoneczny Tydzień Inspiracji :)
Z tymi promieniami i słonecznymi odblaskami od razu skojarzył mi się papier z kolekcji Yes Please Amy Tangerine. Żółte przebarwienia na nim przypominają słoneczne plamy.
Ponieważ ta kolekcja ostatnio podbija moje serce, to wyciągnęłam z niej jeszcze dwa papierki i skomponowałam w całość. 


Miłym uzupełnieniem okazał się cyferkowy papier z bardzo dawnej kolekcji Studio Calico. Warto czasem przegrzebać starsze wzory, bo można w nich znaleźć coś równie fajnego.


A ponieważ zachciało mi się tym razem trochę pośmiecić, to te cudne kolekcje wymieszałam z kawałkiem tkaniny, tekturą i metkami. Razem jakoś weselej :)


Mam nadzieję, że w te wakacje czeka nas jeszcze wiele takich uroczych zachodów i pięknych słonecznych dni.
Pa, słonko! Do zobaczenia jutro!
Buziaki,
Lejdi

A tu lista wykorzystanych materiałów: 

To już ostatnia praca naszych projektantek w ramach lipcowego Tygodnia Inspiracji, ale na Wasze prace czekamy jeszcze aż do północy 29 lipca. Może słoneczna wena dopadnie Was w nadchodzący weekend? Wspaniałe nagrody czekają :)
Poniżej możliwość wklejenia linka za pomocą inlinkz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)