Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 12 lipca 2013

Wakacje, wakacje

 

Jak mijają Wam wakacje? Pogoda dopisuje, więc pewnie opalacie się nad wodą albo relaksujecie się w cieniu leśnych drzew. Jesteście już po urlopie czy dopiero pakujecie walizki? Macie już pierwsze wakacyjne zdjęcia, które czekają na oscrapowanie? Ja w tym roku zupełnie straciłam głowę na punkcie zdjęć instagramowych i tak właśnie utrwalam większość swoich wakacyjnych wspomnień.


Urlop dopiero przede mną, ale lato w pełni, więc kupka zdjęć rośnie dosyć szybko. Moje tegoroczne wakacyjne wspomnienia z pewnością zostaną "ubrane" w kolekcję Yes Please Amy Tangerine. Przyznam się Wam, że straciłam głowę dla tych kolorowych papierów, naklejek, alfabetów i wstążek.


Papier bazowy Amy Tangerine, którego nietypowo postanowiłam wykorzystać tylną, mniej spektakularną stronę, narzucił ciekawą kompozycję całego scrapa. Jako tło wykorzystałam "ramki polaroid" z papieru Studio Calico. Tytuł wykleiłam z turkusowych liter Amy Tangerine, w zestawie znajdziecie alfabety aż w czterech kolorach! Do tego kilka dodatków: naklejki Color Conpiracy i Amy Tangerine, wstążka, pieczątki i ćwiek Studio Calico, do tego kilka chlapnięć i scrap gotowy.


Też tak macie, że jak zakochacie się w którejś scrapowej kolekcji, to możecie ją ciachać non stop? ;)
Ulietta

A to materiały ze sklepu scrapki.pl:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)