Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 20 sierpnia 2013

W beżach i brązach


Uwielbiam warstwowe prace pełne detali i szczególików, ale od czasu do czasu mam też ochotę zrobić coś prostego.
Tak prostego jak moje dzisiejsze kartki. Jak widzicie, są naprawdę oszczędne zarówno w formie, jak i materiałach. Ale mając genialne papiery z kolekcji Messy Head 7 Dots Studio, trudno się oprzeć takiej prostocie. Uwielbiam papiery, które za pomocą drobiazgu można przemienić w coś urokliwego. 


Jeśli się bliżej przyjrzycie, zauważycie, że obie kartki mają przesłanie... Również nienachalne i proste, jak same kartki :) Jedno z nich wycięłam z arkusza przygotowanego w tym celu, drugie to po prostu wycięty fragment zdania z papieru, którego użyłam do zrobienia kartki (a zdań, które można by z niego wyciąć jest całe mnóstwo :)). Treść każdego z nich otoczyłam zamotanym sznurkiem bawełnianym, którego rolą jest skupienie uwagi na tym, co trzeba :) 



Jedynymi dodatkami są wycięte za pomocą wykrojnika delikatne kwiaty i guziki. Dobrze jest czasami pójść w inne rejony niż codziennie wytyczone ścieżki. Mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu moje minimalistyczne kartki :)



Pozdrawiam
Betik

Poniżej lista wykorzystanych materiałów:

2 komentarze:

artiza pisze...

piękne:)

mosia pisze...

śliczne!
takie stonowane, ale pełne uroku.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)