Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 9 września 2013

Layout na rocznicę ślubu


Niedługo nasi przyjaciele będą świętowali kolejną rocznicę ślubu, więc nadarzyła się okazja do zrobienia malutkiego prezentu dla nich. Ich wspólne zdjęcie oprawiłam w kolekcję Messy Head 7 Dots Studio, którą uwielbiam za uniwersalność i delikatne barwy. 


Bardzo chciałam, by całość była bardzo delikatna i nie przytłaczała, stąd tak wiele bieli. Dodatki również są bardzo delikatne w kolorze. Mój ulubiony ostatnimi czasy alfabet z American Crafts stanowi główny tytuł i jednocześnie początek myśli, której resztę wykonałam przy pomocy naklejek Teresy Collins. 


Nie mogło też zabraknąć motywu róż - w końcu to romantyczna uroczystość :))


Resztę kwiatów wycięłam wykrojnikiem i rozsypałam tu i ówdzie, a że są białe nie przykuwają bezpośredniej uwagi, tylko delikatnie wypełniają puste miejsca. Wprawne oko dojrzy też ćwieki, które są pięknym uzupełnieniem nachlapanych glimmer mistami kropek. 


Teraz pozostaje już tylko znaleźć odpowiednią ramkę, by oprawić obrazek i wręczyć go z nadzieją, że umili tę ważną uroczystość :)
Pozdrawiam serdecznie
Betik

A oto moja lista materiałów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)