Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 16 września 2013

Lazy Sunday Afternoon


Jak mija Wam wrzesień? Szykujecie się powoli do jesieni? Jednym z moich ulubionych aspektów zbliżającej się pory roku jest więcej czasu na błogie leniuchowanie z książką. Ochłodzenie jest dla mnie super motywatorem, żeby w wolnej chwili wleźć pod koc z kubkiem herbaty i książką. Zanim nadejdą deszcz i słota staram się korzystać ze słonecznych dni na leżaku. Żeby tylko niedziele były częściej... :)


Z pewnością widzieliście już nową "tablicową" kolekcję MME, a widzieliście jej drugie oblicze? Kolekcja "Chalk Studio" jedne strony papierów ma bardzo wyraziste, drugie są stonowane. Właśnie tę pastelową stronę wybrałam jako bazę swojego scrapa.


Do zrobienia tła wykorzystałam szablon i mgiełkę Studio Calico. Zrobiłam warstwy z papierów Echo Park i Color Conspiracy. Zdecydowana większość dodatków to naklejki z nowej kolekcji firmy Glitz "Wild&Free". To będzie chyba mój scrapowy faworyt tej jesieni :)


Trzymam kciuki, żeby ostatnie letnie dni były ciepłe i słoneczne. Korzystajcie ile wlezie! :)
Ulietta

A oto lista wykorzystanych materiałów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)