Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 18 września 2013

Notes w stylu vintage


Niedawno na półkach sklepu zagościły papiery Primy z kilku najnowszych kolekcji. Oczywiście nie mogłam się oprzeć niektórym z nich :) A że jesień ostatnimi dniami prawie siłą wdziera się w nasze życie – dzisiejsza inspiracja właśnie w takim jesiennym już klimacie chyba... 


A wszystkiemu winne papiery Vintage Vanity zaprojektowane przez Finn :) Uzupełniłam je portretem dziewczynki wyciętym z arkusza Delightful z kolekcji Delight. I tak oto powstał notes... Utrzymany w brązach i beżach. 


Tam, gdzie było to konieczne, brzegi papieru delikatnie "podkolorowałam" za pomocą kilku tuszy distress nakładanych delikatnie na siebie tak, aby jak najbardziej zbliżyć się do oryginałów. Poza tym papiery są już tak plastyczne, że można je śmiało zostawić takimi jakie są. Skupiłam się więc na dodatkach... nie żałowałam przeróżnej maści tasiemek i koronek które uzupełniłam jeszcze papierowymi kwiatami wystającymi tu i ówdzie spod obrazka. 


No i na koniec wisienka na torcie – mój ulubiony kwiatek primowy (zdaje się, że nie tylko mój, bo kwiatki tego typu i w tym właśnie kolorze zniknęły ze sklepu w błyskawicznym tempie - zanim zdążyłam dokupić więcej! Na szczęście zostały jeszcze inne odcienie ;)).


I muszę przyznać, że choć od jakiegoś już czasu na co dzień jestem zdecydowaną fanką pasteli, to miło czasem wrócić do klimatów i kolorów, które kiedyś były mi bliskie :)  
Pozdrawiam już troszkę jesiennie 
Betik

A oto lista wykorzystanych materiałów:

2 komentarze:

agapa pisze...

Bardzo piękna i nostalgiczna:)

el pisze...

zaczynam chyba lubić taki styl , bardzo efektownie wyszło

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)