Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 20 września 2013

Pamiętacie jeszcze lato?



Wśród nowości, które pojawiły się na letnich targach CHA, od razu zauważyłam kolekcję Fun In The Sun - kolorowa i bardzo energetyczna! I choć może Wam się wydawać, że nadaje się przede wszystkim do Project Life, to chciałabym pokazać Wam dzisiaj, że posiada również scrapową twarz i świetnie się sprawdza przy oprawianiu wakacyjnych wspomnień :)


Aby nie odwrócić uwagi od głównej kompozycji, zdecydowałam się na białą bazę, którą połączyłam z papierem Neighborhood. A we wspomnianej kompozycji możecie zobaczyć absolutnie wszystko!


Wykorzystałam zarówno 'normalne' strony papierów, jak i karty do PL w różnej formie, możecie tu nawet dojrzeć papier American Crafts z kolekcji Yes, Please :) Gdzieniegdzie dodałam również kawałki naklejek z arkusza, który jest świetnym dopełnieniem kolekcji!


Trochę szalonych kolorów, kiedy za oknem szaro i ponuro, nie zaszkodzi, prawda? :)
Pozdrawiam ciepło
Asia

A oto moje materiały:

2 komentarze:

mosia pisze...

świetny i extra kolory!

ulietta pisze...

Asia przecudny jest! Wybuch wakacyjnej energii! Widać, że ta kolekcja jest dla Ciebie :*

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)