Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 24 września 2013

Tydzień Inspiracji - Podróż - odsłona 2


Tym razem w ramach naszego Tygodnia Inspiracji podróżujemy. Przyznam, że na początku myślałam o tym, żeby oprawić którąś z naszych wakacyjnych podróży, gdy nagle, kiedy już miałam zasiąść do pracy, naszło mnie, by temat potraktować w mniej oczywisty sposób. A że jak wiecie uwielbiam oprawiać wszelkiego rodzaju wartościowe cytaty czy myśli, nie mogłam sobie tej przyjemności odmówić przy okazji takiego wyzwania :) I tak powstała ramka z cytatem - moim zdaniem, niezwykle ważnym i mądrym. Bo przecież szczęście nie jest przeznaczeniem, ostatecznym celem naszego życia, ale właśnie sposobem, w jaki przez życie "podróżujemy" - każdego dnia... Jeśli potrafimy cieszyć się drobiazgami, a trudności i kłopoty traktować jak wyzwania i lekcje (bo przecież dzięki nim wiemy, jak bardzo jesteśmy silni i na ile nas stać w życiu), to możemy naprawdę uważać się za szczęściarzy :) Nie wiem jak Wy, ale ja zazdroszczę ludziom, którzy potrafią ubierać mądrość w odpowiednie słowa i tworzyć z nich takie perełki. Ja mogę co najwyżej stworzyć dla nich godną oprawę :)


Tym razem pomogły mi w tym papiery w odcieniach niebieskiego. W przeważającej części są to kawałki papierów z kolekcji „Delight” oraz "Vintage Vanity" Primy, które niedawno zagościły na półkach naszego sklepu, ale dla zaostrzenia i przełamania monotonii znalazł się tu też fragment z kolekcji „Anna Marie” wycięty z arkusza pasków (również w niebieskiej, acz zdecydowanie żywszej wersji).


Do tego mocno wybijający się tekst na kontrastowym czarnym tle, bo w końcu to on jest tu najważniejszy, i kilka dodatków w tym samym kolorze dla zachowania równowagi.


Okazała róża Primy jest zwieńczeniem całej kompozycji. Jak widać, nie obyło się bez wielu warstw i warstewek – no cóż ja na to poradzę? :)


I co myślicie o mojej interpretacji TI?
Pozdrawiam
Betik

A tu znajdziecie materiały, których użyłam:

Jak widzicie, nasze podróżowanie ma wiele twarzy. Czekamy na Wasze interpretacje tematu - bardzo ich jesteśmy ciekawe :) Poniżej możliwość wklejania linków przez inlinkz.

3 komentarze:

IWA pisze...

Mi też ten cytat przyszedł mi na myśl. Pięknie go oprawiłaś!

Szydełkiem w oko :) pisze...

rewelacyjnie nawet :)

Unknown pisze...

Świetna praca, bogata w dodatki, ale wszystko tworzy niesamowitą kompozycję. I te napisy- super!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)