Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 25 września 2013

Tydzień Inspiracji - Podróż - odsłona 3


Witam Was serdecznie w kolejnej odsłonie naszego podróżniczego Tygodnia Inspiracji :)

Cóż - nie byłabym sobą, gdyby nie skupiła się na bardziej filozoficznym aspekcie podróży - podróży w głąb siebie, podróży przez życie, upływającego czasu jako podróży samej w sobie ;)
Na tak poważne tematy artystyczna odpowiedź może być tylko jedna - art journal.

Mój najnowszy art-journal powstaje na bazie książki (niszczenie książek przychodzi mi z wielkim trudem, ale już kilka lat temu zakupiłam na allegro kilka starych egzemplarzy w twardych okładkach pokrytych materiałem - specjalnie przeznaczonych na mediowe eksperymenty), a ten oto wpis jest pierwszym, który powstał w jego środku - nasza myśl przewodnia, czyli "podróż" pasowała mi tu bowiem znakomicie.


Wpis powstał pewnego wieczora - ot tak po prostu jednym okiem oglądałam program w tv, drugim kontrolowałam kolejne powstające warstwy tekstury - dużo, dużo zabawy gesso, nakładanego najlepszym narzędziem dostępnym człowiekowi - palcami :) Naprawdę!
Kiedy kolejne warstwy wydawały mi się już wystarczająco zróżnicowane (zabawa polega głównie na nakładaniu warstwy gesso jak najbardziej nierównomiernie - suszeniu jej - i nakładaniu kolejnej itd.), spryskałam całość mgiełką Perfect Pearls w kolorze "Mint" - w efekcie delikatna mgiełka osiadła głównie w teksturach i zagłębieniach - pięknie je podkreślając.


Bardzo chciałam utrzymać ten wpis w prawie monochromatycznym klimacie - stąd głównie czarne i szare dodatki. Oczywiście idealnie sprawdziła się tu kolekcja My Mind's Eye "Chalk Studio". Tym razem wykorzystałam nie tylko fragmenty papierów, ale także naklejki.


Brązowe wypukłe literki także pokryłam gesso, aby ładnie wtopiły się w tło. Wykorzystałam także stare stemple odbite czarnym StazOnem (najlepszy do zadań specjalnych - takich jak na przykład stemplowanie na gesso). Dorzuciłam też szare naklejki z kolekcji "Elise Rebel" (tak przy okazji - te i inne naklejki i dodatki 7 Dots Studio możecie teraz kupić w scrapkach w dziale Wyprzedaż w naprawdę świetnych cenach :)) .


Jedyne kolorowe akcenty na moich art-journalowych stronach, to jaśniutka różowa strzałka z kolekcji "Messy Head" i piękny brokat w kolorze fuksji wokół napisu "Be adventurous". To właśnie najmocniejszy element tego wpisu - moim zdaniem idealnie wybijający się z całej tej monochromatycznej szarości :) Takie akcenty uwielbiam!


Jeden z papierów z kolekcji "Chalk Studio" ozdobiony jest pięknym banerem z napisem "Life is a beautiful ride". Czy może być ładniejsze nawiązanie do naszego podróżniczego tygodnia? Czy może być trafniejsze hasło na rozpoczęcie nowego art-journala?
I czy może być ładniejsze hasło na poczatek złotej polskiej jesieni? ;)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i ciepło :)
zachłyśnięta piękną jesienną melancholią
Anai 

A poniżej moja lista materiałów:

A jak Wam się podróżuje? Tworzycie już coś na nasz Tydzień Inspiracji? Czekamy na Wasze prace i czekają wspaniałe zestawy papierów i dodatków ze sklepu. 
Poniżej możliwość wklejania linków przez inlinkz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)