Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 26 września 2013

Tydzień Inspiracji - Podróż - odsłona 4


Z powodu "urlopów" w naszym DT przyszło dzisiaj mnie zaprezentować Wam swoją podróżniczą inspirację :) Z góry przepraszam za niedociągnięcia techniczne - nie potrafię bowiem zrobić tak pięknych zdjęć (ani prac zresztą ;)) jak mój Design Team, ale za to mogę Wam trochę poopowiadać o sobie przy tej okazji :)

W tym roku minęło 14 lat od podróży, która w sposób absolutny i bezdyskusyjny była podróżą mojego życia. Już wcześniej widziałam u siebie tego symptomy, ale wtedy właśnie zakochałam się bez pamięci i na zawsze w Skandynawii, a zwłaszcza w Norwegii. Pojechaliśmy z moim mężem (wówczas narzeczonym) oraz grupą znajomych do pracy przy zbieraniu truskawek w okolicach Trondheim. Była to już trzecia nasza wakacyjna wyprawa w to miejsce, ale pierwsza, z której fundusze zdecydowaliśmy się przeznaczyć na dalszą podróż, i po zakończeniu pracy pojechaliśmy jeszcze z dwójką naszych przyjaciół, namiotami oraz zapasem jedzenia na północ. Zdjęcie, które umieściłam na scrapie, przedstawia kulminacyjny punkt naszej wyprawy – Przylądek Północny, Nordkapp, najdalej wysunięty punkt lądowej Europy. Zdjęcie było zrobione około północy (w sensie godziny ;))


Może przez te warstwowe kolory na zdjęciu przyszło mi do głowy, aby jako tło wykorzystać tęczowy papier z nowej kolekcji firmy Glitz „Wild & Free”. Oprócz tego użyłam dodatków z tej właśnie kolekcji oraz nowości Primy – płótna z chevronowym wzorem, serduszek samoprzylepnych i ćwieków-gwiazdek od Finnabair. 



Są w naszym życiu takie podróże, które pamięta się z niesłychaną intensywnością, mimo upływu czasu i pojawiania się w pamięci kolejnych wspomnień. Może dlatego ten layout wyszedł mi taki jaskrawy i intensywny właśnie :) Wisi teraz w mojej kuchni, patrzę sobie na niego co chwila i myślę, jak bardzo chciałabym tam wrócić...


From wild dreams to beautiful memories! Musi się udać i już :)
Pozdrawiam ciepło
Marta
A poniżej moja lista materiałów:

Nasz Tydzień Inspiracji trwa do końca tygodnia, do niedzieli 29 września, do północy. Czekamy z niecierpliwością na Wasze kolejne prace :)

2 komentarze:

justi pisze...

Pani Marto, miałam okazję spędzić w Trondheim cztery, marcowe dni rok temu. I pomimo jeszcze srogiej zimy, to tam, na północy krajobrazy jakie roztaczały się wokół tej malutkiej norweskiej miejscowości były niezapomniane.
Pozdrawiam serdecznie, piękna praca!

ulietta pisze...

Marta super praca! Połączenie papieru bazowego i nieba ze zdjęcia bombowe! Norwegia to moje marzenie do spełnienia, szybko mam nadzieję :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)