Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 3 października 2013

Karteczka tęskniąca za latem


Niestety, jestem bardzo ciepłolubna i nic na to nie poradzę :) Jesień ledwie się zaczęła, a ja już tęsknię za latem... To chyba ta tęsknota sprawiła, że kiedy usiadłam do pracy z kolekcją Delight Primy pociągnęło mnie w stronę lata. I powstała kartka. Lekka, zwiewna, sielska - niczym mgiełka.


W roli głównej wystąpiły kwiaty - róże (a jakżeby inaczej :)) wycięte z arkusza Delightful i podklejone kosteczkami 3D. "Nałożone" na ramkę z masy plastycznej (której kolor powstał z psikania różnymi mgiełkami na przemian ze smarowaniem gesso) tworzą naprawdę urokliwą kompozycję. 


Kawałek papierowej serwetki, spod której gdzieniegdzie widać fragmenty innych róż, jest tylko dopełnieniem tej prostej układanki. Przydał mi się także uroczy tag z bardzo fajnego kompletu bilecików i tagów właśnie - tutaj z kolekcji "Anne Marie". A napis (również podklejony kosteczkami 3D) to jakby zwieńczenie całości. 


Ach, wiele bym dała, żeby przenieść się w klimat, który oddaje ta kartka... Ktoś miałby ochotę dołączyć? :)
Pozdrawiam
Betik

Poniżej użyte przeze mnie materiały:

2 komentarze:

mosia pisze...

śliczna karteczka!

IWA pisze...

Cudna jest!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)