Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 21 października 2013

Tydzień Inspiracji - Gra w kolory - odsłona 3


Jak podoba Wam się temat październikowego Tygodnia Inspiracji? Ja muszę przyznać, że jako osoba lubiąca mnogość barw, trochę obawiałam się, jak poradzę sobie z taką monochromatyczną pracą, ale teraz już wiem, że te obawy były zupełnie niepotrzebne :) Z kolorem, który wybrałam, czyli koralowym, pracowało mi się fantastycznie. W rezultacie powstała ramka z cytatem.


W stworzeniu tego „cukiereczka” pomogły mi papiery z kolekcji Lakeside, które, jak widzicie, nadają się nie tylko do oprawy letnich wojaży :) Ramkę okleiłam papierem Wild Flowers. Papier, jak sama nazwa wskazuje, jest dość kwiecisty, ale ponieważ, jak wiadomo, kwiatów nigdy dość ;), swoje miejsce znalazły tu również różyczka z Primy i słodki bukiecik od Pebbles – nie wiem, czy zwróciliście uwagę na drewniane dodatki z kolekcji „Lakeside” – moim zdaniem, stanowią naprawdę ciekawe urozmaicenie pracy :)


Gdzieniegdzie zobaczyć też możecie papier niczym z zeszytu do nut, czyli Camp Songs, którego druga strona, wraz z drugą stroną papieru Wild Flowers, odgrywają pierwsze (koralowe ;)) skrzypce.


Bardzo jestem ciekawa, jakie kolory Wy wybierzecie do swoich prac!
Pozdrawiam serdecznie
Asia

Poniżej lista materiałów z naszego sklepu:
Z niecierpliwością czekamy na Wasze jednokolorowe prace i oczywiście czekają nagrody :) Poniżej możliwość wklejania linków przez inlinkz.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)