Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 14 listopada 2013

Gościnna Projektantka Listopada

Witam Was pięknie i zapraszam na spotkanie z naszą Gościnną Projektantką. W tym miesiącu gościmy u nas Żanetę, znaną fankom scrapbookingu z fantastycznego bloga mysweedplace.
Nie przedłużając - oddaję Jej głos i łamy tego bloga (aaależ piękną pracę przygotowała dla nas!).


Nazywam się Żaneta Głowa aka Zanka. Pochodzę z Polski, ale od ponad 10 lat mieszkam w Szwecji.
Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się w 2010 roku i przerodziła się szybko w wielką pasję, której poświęcam wiekszość mojego wolnego czasu. W życiu wielozadaniowej kobiety współczesnych czasów wolny czas to towar luksusowy, wiec mam tu na myśli kilka chwil późnymi wieczorami, kiedy reszta rodziny już błogo śpi tudzież zajmuje się czymś innym :)

Obecnie współpracuję z blogami wyzwaniowymi Let's Get Shabby, Scrap Around the World, szwedzkim magazynem Allt om Scrap oraz z marka Inkido.
Zapraszam Was goraco na mojego bloga www.mysweedplace.blogspot.com

Moja dzisiejsza praca to jesienny layout. Całość dość stonowana, ożywiona mocniejszymi akcentami kolorystycznymi - inspirowałam się kolorystyką zdjecia i przeniosłam te kolory na moją pracę. 


Aby podkreśłić surowy klimat, zrezygnowałam prawie z dodatków, poza kilkoma stemplowanymi wyciętymi listkami i delikatną papierową serwetką.


Jest mi ogromnie milo ponownie gościć na blogu scrapki.pl! Dziękuję za wspólną zabawę i ogromny ładunek inspiracji :)
Pozdrawiam
Zanka

A poniżej materiały, których używałam - możecie je znaleźć w sklepie scrapki.pl:

Właściwie praca Żanety to jakby przedłużenie naszego Jesiennego Tygodnia Inspiracji i jego cudowne zwieńczenie jednocześnie :) Dlatego przy tej okazji przypominam Wam, że jeszcze dzisiaj do północy możecie wkleić link do swojej jesiennej pracy np. tutaj i wygrać wspaniałe zestawy produktów z naszego sklepu :) 
Miłego czwartku!
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)