Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 1 listopada 2013

Kartka w jesiennych kolorach


Za oknami wciąż jeszcze nie daje za wygraną wyjątkowo długa w tym roku piękna złota jesień, a u nas w sklepie pojawiło się ostatnio dużo nowych jesiennych kolekcji. Wykorzystałam tę okazję, żeby wypróbować produkty firmy Bo Bunny, z którą do tej pory nie miałam okazji bliżej się zapoznać. Papiery są średniej grubości - świetnie nadają się na kartki. Mają bardzo ładne i wysokiej jakości wzory. Natomiast dodatki w postaci ćwieków oraz samoprzylepnych kryształków i perełek są absolutnie przepiękne!


Wykonałam z ich użyciem kartkę w pięknych jesiennych kolorach w związku ze zbliżającymi się urodzinami przyjaciółki. Ta kolorystyka skojarzyła mi się bardzo ciepło i serdecznie, w sam raz na taką okazję :)



Wykorzystałam warstwowe ułożenie papierów oraz dodatki pasujące kolorystycznie do przepięknego papieru "Harvest" z kolekcji „Autumn Song”. Dodałam trochę ciemnobrązowych elementów - ze szczególnym uwzględnieniem przepięknych metalowych ćwieków. Ich rzeźbione wzory totalnie mnie zachwyciły.


Z jesiennych dodatków polecam Wam też bardzo ozdobne szpilki w kształcie listów oraz fantastyczne materiałowe tagi firmy Maya Road. To surowe płótno cudnie skomponowało mi się z całą kartką i jesiennymi klimatami blisko natury.

Mam nadzieję, że i Wy nabierzecie ochoty na jesienne prace. Ja sama czuję, że jesienna inspiracja jeszcze przez chwilę będzie gościć w moich scrapach, choć zazwyczaj nie robię prac szczególnie związanych z porami roku :)

Pozdrawiam,
Anai

A oto użyte materiały: 

2 komentarze:

ewinka Nowa pisze...

Piękna kolorystyka i pięknie skomponowane elementy :-)))

aPARAt pisze...

Świetna! Mocno energetyczna :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)