Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 10 listopada 2013

Tydzień Inspiracji - Jesień - odsłona 4


Znowu nadeszła jesień! Nie będę kłamać i udawać, że jestem jej wielką fanką, bo tak nie jest ;) Nie cierpię, kiedy jest zimno, mokro i szaro, a niestety jesień zazwyczaj tak wygląda, ale jednak żeby nie zwariować czekając na wiosnę, staram się doceniać każdą sekundę pięknej, ciepłej, złotej jesieni. I właśnie taką jesień chciałam uwiecznić na scrapie, a z użyciem jesiennej i kolorowej kolekcji "Family Traditions" Webster’s Pages była to sama przyjemność :)


Użyłam m.in. papieru "Family Time", który pełen jest przeróżnych elementów do wycięcia stanowiących świetny dodatek do prac – wspominałam Wam już, jak bardzo lubię tego typu papiery? :) Na pracy możecie też dostrzec papierową torebeczkę. Pierwszy raz pracowałam z tego typu dodatkiem, ale bardzo mi się spodobał i sądzę, że jeszcze nie raz po niego sięgnę. 


Oczywiście na koniec troszkę pochlapałam i dodałam tytuł. W klimat pracy idealnie wpasowały się alfabety z jesiennego arkusza naklejek Echo Park :)


Pozdrawiam ciepło
Asia

Poniżej znajdziecie materiały, których użyłam:


To niesamowite, jak różne mogą być jesienne inspiracje. A jakie klimaty są Wam bliższe - spokojne i nostalgiczne czy radosne i kolorowe? Czekamy na Wasze prace!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)