Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 22 grudnia 2013

Gościnna Projektantka Grudnia

Witajcie Kochani,
mam ogromną przyjemność zaprosić Was dzisiaj w tym cudownym przedświątecznym czasie na spotkanie z osobą, którą szalenie lubię i cenię za to, jak wiele czasu i serca poświęca swojej pasji. Przy tej okazji dziękuję Jej serdecznie za udział w naszych najróżniejszych tegorocznych wyzwaniach i przez to stałą inspirującą obecność na naszym blogu :) Bardzo mi miło, że możemy właśnie teraz w grudniu gościć Ją tutaj. Przed Wami - Ela17.
 

Mam na imię Ela. Jestem już w pewnym wieku, ale scrapuję, bo to moje hobby, a że jestem już na emeryturce, mam na swoje pasje dużo czasu. Pasję tę odkryłam trzy lata temu, najbardziej lubię tworzyć kartki, ale także inne prace z papieru.

Moja praca na tę okazję jest zrobiona w stylu vintage, bardzo lubię robić takie prace :)


Wykorzystałam papierki ze sklepu scrapki.pl. Jako bazy użyłam szarej tektury, a potem papieru w nuty, który bardzo lubię.


Obrazek przeszyłam na maszynie, pod obrazkiem jest gaza, którą potraktowałam tuszem Distress. Ptaszek i gwiazdka są pomalowane gesso. Użyłam także szarego sznurka, którym obwiązałam pracę.


Dziękuję za możliwość gościny w scrapkach i życzę wszystkim radosnych Świąt!
Ela


 


1 komentarz:

Arleta pisze...

bardzo ładna

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)