Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 18 grudnia 2013

Moja ostatnia świąteczna kartka


Dla scraperki, która woli layouty niż kartki, okres przedświąteczny to trudny czas ;) Dlatego też z wieeelką ulgą prezentuję Wam ostatnią świąteczną kartkę wykonaną w tym roku.


Postawiałam na mroźne kolory, które nieco przytuszowałam i ożywiłam owocami ostrokrzewu. 

Użyte papiery pochodzą z kolekcji „Silent Night” October Afternoon – mimo typowo bożonarodzeniowych motywów, w tej kolekcji można znaleźć też uniwersalne wzory, które są świetne i już myślę nad nieświątecznymi pracami z ich użyciem :)

Pozdrawiam cieplutko
Asia

A oto lista wykorzystanych materiałów:

1 komentarz:

Visell pisze...

Tez już skończyłam z kartkami świątecznymi. Co roku obiecuję sobie, że będę je robić przez cały okrągły rok. Cóż, może się kiedyś spełni...
A twoja jest przepiękna.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)