Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 31 grudnia 2013

Poświąteczny tag


Święta już się skończyły - pozostały miłe wspomnienia zatrzymane na zdjęciach. Uwielbiam Boże Narodzenie ale szkoda, że tak szybko się kończy :(. Kończy się także moja współpraca ze sklepem scrapki.pl, myślę, że to odpowiedni czas, by ustąpić miejsca nowym osobom, które z pewnością będą miały dla Was mnóstwo nowych i ciekawych inspiracji. Ja bardzo dziękuję, że byliście tu ze mną i że mogłam się z Wami dzielić swoimi pomysłami. Dziękuję również Marcie, a także Tusi za wspaniały czas i możliwość rozwoju, dziękuję cudownemu Zespołowi - nie wiem, czy kiedyś mi się jeszcze taki wyjątkowy trafi - dziękuję Wam, dziewczyny :*



A na koniec moja ostatnia praca - poświąteczny tag na bazie kolekcji "Nordic Pines".


Pozdrawiam bardzo serdecznie
Zielonooka

 I jeszcze lista materiałów:

1 komentarz:

Maja pisze...

Znowu niemiła informacja :(
Bardzo żałuję, że odchodzisz z DT - uwielbiam Twoje prace i oczywiście dalej będę je śledzić na Twoim blogu.
Życzę powodzenia i spełnienia marzeń tych scrapowych i nie-scrapowych :)
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)