Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 12 grudnia 2013

Tydzień Inspiracji - Elfy Świętego Mikołaja - odsłona 4


W ramach TI, którego tematem jest pakowanie prezentów, przygotowałam ozdobne pudełeczko na świeczki. Świeczki uprzednio zostały przeze mnie oklejone dekoracyjną, czerwoną taśmą w białe śnieżynki, aby nadać im świątecznego klimatu.


Pudełko ozdobiłam pięknym papierem firmy Bazzil Basics z kolekcji Nordic Pines wykorzystując jego obie strony, a także naklejką z tej samej kolekcji. Dodatkowo brzegi wieczka okleiłam śnieżynkową washi tape, która motywem nawiązuje do wzoru znajdującego się na papierze. Brzegi pudełka przetarłam lekko tuszem distress w kolorze "Vintage Photo", a ozdobne elementy, które znalazły się na wieczku, podkleiłam kosteczkami dystansowymi. 


Myślę, że tak zapakowane i ozdobione świeczki mogą śmiało być podarowane jako prezent :)  
Pozdrawiam 
Zielonooka

A oto materiały z naszego sklepu:

Oj, Elfy są chyba bardzo zapracowane... Zapraszamy Was gorąco do dzielenia się Waszymi pomysłami na niebanalne opakowania świątecznych prezentów. Kolekcja do wklejania linków jest otwarta do niedzieli do północy, a wspaniałe nagrody czekają :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)