Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 30 stycznia 2014

Mariaż Tima Holtza z Maja Design


Muszę przyznać, że bardzo dawno nie robiłam już żadnego albumu...
Ale gdy dotarły do mnie papiery Maja Design po prostu nie mogłam się powstrzymać. Moim zdaniem są wprost idealne do tworzenia takich delikatnych i leciutko postarzanych albumów, które będą wspaniałą pamiątką na lata.


Różane wzory kojarzą mi się troszkę "starociowo", a wszelkie delikatne przetarcia na papierach aż proszą się o dodanie trochę ostrzejszych akcentów. Postanowiłam zatem dodać nieco metalowych dodatków, ale w bardzo delikatny i wyważony sposób.


Album połączyłam metalowymi kółkami w kolorze starego złota, a dziurki ozdobiłam nitami w tym samym kolorze - uwielbiam ten efekt!
Dodałam też łańcuszek ze specjalnym metalowym zapięciem i specjalną "dziurkę od klucza".
Aby efekt był bardziej zróżnicowany, dodałam też trochę kształtów wyciętych z surowej tektury, które jedynie lekko potuszowałam na brzegach. Efekt jest bardzo delikatny, ale jednocześnie "surowy".
Nie mogło też zabraknąć odrobiny blasku - stąd przyklejane kryształki. Subtelne, delikatne, a jednak widoczne.


Dodałam też dwa nieduże białe kwiatki. Postanowiłam jednak lekko je zmodyfikować. Brzegi kwiatków delikatnie pokryłam gesso, a nastepnie spryskałam je jaśniutkim Glimmer Mistem w kolorze "Vanilla Breeze".

Główną ozdobą okładki jest aparat, który wycięłam wykrojnikiem w beermacie. Aby nadać mu bardziej naturalny efekt, ale jednocześnie nawiązujący do całości, pomalowałam go złotą farbą akrylową używając dość pędzla o dość sztywnym włosiu - dzięki temu pociągnięcia pędzla są dość mocno widoczne. Część elementów pokryłam dodatkowo Glimmer Glaze w kolorze "Pewter".
Muszę przyznać - jestem zachwycona tym wykrojnikiem :) A Wy pewnie już pamiętacie, że jeżeli nie ma go akurat w sklepie, to zawsze można zamówić go w przedsprzedaży. Podobnie jak Crop-a_dile, dowolny kolor Glimmer Glaze i mnóstwo innych rzeczy, których tu nie używałam ;)


Mam nadzieję, że mój album choć troszkę Was zainspirował.
A co Wy zrobiliście już z papierów Maja Design? Przypominam, że czekamy na Wasze prace w naszej Galerii Gości :)
Pozdrawiam 
Anai

A oto moja lista materiałów:

1 komentarz:

igła scrap pisze...

Prześliczny album! Cudownie ozdobiony!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)