Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 2 stycznia 2014

Noworoczny Słoń

ANAI_SIGGIE 
Na pewno pisałam już nie raz, że zamówienia na kartki czy albumy od moich znajomych często zaskakują mnie jakimiś dodatkowymi wymaganiami. Ale też myślę, że to jeden z tych bardzo ważnych czynników rękodzieła - można zrobić wszystko, co się chce.

No bo w jakim sklepie kupilibyście kartkę "noworoczną dla małżeństwa po 70-tce, koniecznie ze słoniem"? ;) Cóż - może byście gdzieś kupili, ale na pewno nie byłaby ona wtedy unikalna i jedyna na świecie :)
 

Z bólem serca pocięłam kupione ostatnio papiery Maja Design... :) Ale warto było - są naprawdę przepiękne. Jakość papierów, ich dopracowanie graficzne, jakość wydruku są po prostu na najwyższym poziomie. A wierzcie mi - ja akurat jestem dość wybredna w tej kwestii ;)

Wszystkie te szczególiki, przetarcia, przenikające się wzory - uwielbiam to. Widać, że ktoś włożył dużo pracy w dopracowanie tych papierów, a ja jako nabywca naprawdę bardzo to doceniam.



Dla dodania trochę kontrastu i takiego "old schoolowego" stylu dodałam nutkowy papier z kolekcji "Mała Czarna", a dla podkreślenia noworoczno-sylwestrowego klimatu dorzuciłam ozdobny kwiatek Prima z serii Charlotte. Z tiulem i brokatem - jak na karnawał przystało :) Mnie akurat najbardziej pasował kwiatek biały, ale w sklepie w tej serii znajdziecie kwiaty w kolorach, jakie tylko sobie wymarzycie.


Mam nadzieję, że sięgniecie po papiery Maja Design przy najbliższych zakupach. Naprawdę warto kupić choćby jeden papier, żeby przekonać się na własne oczy, jak bardzo są piękne :) A jak już kupicie to pamiętajcie, żeby nie bać się pociąć ;) W końcu te papiery właśnie do tego służą, żeby tworzyć z nich inne piękne rzeczy.
Pozdrawiam noworocznie
Anai

A poniżej lista użytych materiałów:

1 komentarz:

Natka pisze...

Zachwycająca - w sam raz na Nowy Rok!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)