Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 17 stycznia 2014

Tydzień Inspiracji - ZIMNO - odsłona 3


Dziś nadeszła moja pora na zainspirowanie Was pracą, której temat przewodni to "ZIMNO".
Umówmy się... nie lubię zimna... Nie lubię zimy, śniegu, deszczu, wiatru i mrozu ;) Najchętniej zapadłabym w zimowy sen i obudziła się wczesną wiosną. Ale cóż - nie mam na to większego wpływu. Pozostaje więc dzielne znoszenie niedogodności pogodowych i uprzyjemnianie sobie tego czasu, jak tylko się da.
Gdy zastanawiałam się jak ugryźć to wyzwanie, pomyślałam o zdjęciu, które zrobiłam telefonem pewnej zimnej i deszczowej niedzieli :) W takie dni nie ma to jak zaszyć się w ciepłym mieszkanku z dobrym filmem i schłodzonym (!) różowym winem ;)


Moja praca powstała na czarnym papierze - poniekąd tak kojarzy mi się zima. Gdy wychodzę z pracy jest już ciemno, a i w weekendy słońce nas nie rozpieszcza i całe dnie są szaro-bure ;) Czarny papier to zresztą jedna z ostatnich moich fascynacji. Mam też inną - w tym roku postanowiłam częściej sięgać po zapomniane materiały i techniki. Stąd użycie stempli i kolorowych proszków do embossingu. Tak dawno ich nie używałam!



W tej pracy użyłam też kredek Gelatos - dostępnych u nas teraz w przedsprzedaży (uwaga! Aktualna sesja przedsprzedażowa kończy się dziś o godz. 21.00.!). Mój zestaw nosi nazwę "Tropical" i składa się z moich ulubionych kolorów - różu, fioletu, turkusu i żywej zieleni :) Gelatos to bardzo wyjątkowe "kredki" - bardzo kremowe, dają się rozcierać palcami lub różnymi narzędziami, ale przede wszystkim wspaniale reagują z wodą i pod jej wpływem zmieniają się w jakby akwarele. Czego chcieć więcej? Na powyższym zdjęciu zabarwiłam fioletową kredką listki przy kwiatku. Zielony wzór na papierze nie pasował bowiem do chłodnej kolorystyki mojej pracy.


Kolejna z fascynacji to biały pisak - wypróbowałam ich kilka, ale od kilku miesięcy jestem dumną posiadaczką pisaka Uni-ball Signo i zdecydowanie jest on najlepszy. Spójrzcie tylko, jak wyraźnie odznacza się na czarnym tle :) Przy okazji dobra wiadomość - już niebawem w scrapkach te pisaki znów będą dostępne :)


Oczywiście nie mogło zabraknąć moich ulubionych błyszczących dodatków - są kropeczki Liquid Pearls, jest brokat posypany na klej Magic, są błyszczące czarne kryształki Papermania i przede wszystkim śliczne lustrzane gwiazdki Tima Holtza.


Sięgnęłam też po alfabet z kolekcji "All I Ever". Alfabety zawsze lubię mieć w zapasie, a już zwłaszcza te zaprojektowane przez siebie ;) Nie wiem, czy wiecie, ale wszystkie starsze kolekcje 7 Dots Studio są aktualnie w scrapkach w promocji. Dziś jeszcze możecie zaopatrzyć się w przecenione papiery, a już wieczorem kupicie sobie dodatki w obniżonych cenach. Tak, tak - robimy miejsce w magazynie na nowe nadchodzące kolekcje :) To super okazja na zakupienie starszych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.

A jak Wy uprzyjemniacie sobie zimne dni? A może w przeciwieństwie do mnie cieszycie się tymi zimowymi miesiącami? :) 

Pozdrawiam
Anai

A poniżej galeria użytych materiałów:

Czekamy na Wasze zimne prace :) Poniżej kolekcja do wklejania linków przez inlinkz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)