Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 8 lutego 2014

You make me smile

ASIA_SIGGIE

Niestety w dobie Facebooka, Instagrama i innych przeróżnych aplikacji, mnóstwo zdjęć nie doczekało się druku, jednak postanowiłam to zmienić i powoli zacząć zapełniać albumy, oczywiście od czasu do czasu klejąc jakiegoś scrapa ;) Od razu przeszłam do działania, czego efektem jest scrap z cudowną osóbką, która nawet w najgorszy dzień umie przywołać uśmiech :)


Bazą jest papier ze starej kolekcji „Note to Self” wygrzebany na ubiegłorocznym Zlocie w Warszawie za... złotówkę – uwielbiam wynajdywać takie perełki!  Nie zabrakło kolekcji „Keepin Cozy”, z którą nie rozstaję się od grudnia, i „Anna Marie” od Primy, która ku mojemu zaskoczeniu coraz częściej wkrada się do moich prac – ciekawe co wyniknie z tej znajomości? :)


Na koniec oczywiście dodatki: moje ukochane naklejki również z Primy, które ostatnio są wszechobecne w moich pracach i kamyczek z Glitz – uwierzcie mi, doskonale opisuje naszą dwójkę ;)


Pozdrawiam gorąco! Do zobaczenia w Warszawie podczas Craft Wawa!
Asia

A poniżej moja lista materiałów:

1 komentarz:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)