Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 25 marca 2014

Gościnna Projektantka Marca

Kochani,
dzisiaj mamy wielką przyjemność zaprezentować szerzej osobę, pasje i twórczość naszej Gościnnej Projektantki Marca. Zapraszamy Was na spotkanie z Beatą_oln.

Jest mi niezwykle miło zaprezentować się ponownie w takim szczególnym miejscu.
Gościnne projektowanie  traktuję jako wyróżnienie, a jednocześnie kolejne wyzwanie, nowe doświadczenie i fajną zabawę.
Scrapbooking odkryłam w epoce gdy jeszcze nie istniała większość branżowych sklepów internetowych, więc lepiej nie zastanawiać się, ile to lat temu ;-) Ale robótki ręczne były obecne w moim życiu dużo wcześniej w postaci patchworków, dziergania i haftu krzyżykowego. Obecnie "Moja twórczość radosna" jest całkowicie zdominowana przez papieromanię, której poświęcam każdą wolną chwilę.
Najwięcej radości sprawia mi przygotowywanie albumów i scrapów, ale ozdabiam również ramki i wykonuję kartki. Moją wielką i nieustanną inspiracją są własne dzieci - nasze wspólne wspomnienia i przeżycia, a teraz, gdy synowie są już dorośli, to ich życie, podróże, pasje... Pomysłów na kolejne projekty mi nie brakuje (w przeciwieństwie do czasu wolnego...).
Ulubione tematy: podróże, Boże Narodzenie, tematyka ślubno-weselna.
Ulubione narzędzia: wykrojniki (dowolnych producentów i w dowolnych, nieograniczonych ilościach) oraz dziurkacze.
Ulubione "przydasie": kwiatki, pasmanteria, naklejki oraz oczywiście papiery, dużo papierów, baaarrrrdzo dużo papierów :-)

Dzisiejsza praca jest zwieńczeniem powyższej "scrapowej autotefleksji" - to album i LO na temat ślubu syna (tak, wiem, po raz kolejny, ale cóż, nie mogłam się powstrzymać... :-)) 
 

Bazę albumu okleiłam papierami z przepięknej kolekcji Galerii Papieru "Małe Kobietki", z tej kolekcji pochodzi również papier - baza do LO. Jest to wzór z wewnętrznej strony okładki w bloczku, nie występuje samodzielnie, a jest po prostu prześliczny. 


Cała ta kolekcja jest idealna wprost do tematyki ślubnej, bardzo romantyczna i lekka, taka ... koronkowa, kwiatowa, kobieca :-) Wśród dodatków m.in. alfabet Victoria Gardens Echo Park, naklejki Black & White (Glitz), naklejki Fun in the Sun (Echo Park)


Bardzo dziękuję za gościnę i możliwość prezentacji własnej twórczości, zapraszam do zaglądania na mój blog, a wszystkich serdecznie pozdrawiam i życzę nieustannej weny oraz radości tworzenia!
Beata_oln

A te materiały znajdziecie w sklepie scrapki.pl:

1 komentarz:

Scrap kreacje pisze...

Przepiękny album :) Wspaniała pamiątka na całe życie :) Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)