Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 12 kwietnia 2014

Let's go for a ride

ULIETTA_SIGGIE

Chłopaki lubią zabawki, to wiadomo nie od dziś. Wiadomo też, że zabawki rosną razem z chłopakami. Potwierdzeniem tej reguły jest mój małżonek, który gdy tylko zrobiło się ciepło pognał do garażu. Po chwili usłyszałam, że już najwyższy czas na otwarcie sezonu motorowego.


Męski temat oprawiłam męskimi kolorami - czarnym i szarym. Idealnie nadaje się do tego kolekcja Black&White firmy Glitz. To super baza, która pozwala na dodawanie dowolnych kolorów.


Ja dodałam kropelkę pomarańczowego - nitki i samoprzylepny "badzik" Studio Calico. W zestawie jest jeszcze 5 fajnych wzorów. Znajdziecie je na półkach sklepu :-)


Słonecznego weekendu :)
Ulietta

A tutaj lista materiałów, których użyłam:

1 komentarz:

truskawkaM pisze...

uwielbiam clean&simple!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)