Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 29 kwietnia 2014

Perfect Moments


Witajcie kochani :)
Dziś mam dla Was niewielką lekko mediową rameczkę, którą wykonałam na panelu malarskim.
Bardzo lubię pracować na takiej bazie i tworzyć prace będące połączeniem dwóch dziedzin, które bardzo kocham - mediowania i scrapbookingu :)


Pracę zaczęłam od przygotowania mediowego tła - z pomocą przyszły mi błyszczące mgiełki, kredowe tusze Chalk Edgers, maski Tima Holtza i... sztuczny śnieg :) Zaczynam żałować, że nie kupiłam go zimą więcej, bo naprawdę stał się moją ulubioną pastą strukturalną ;)


Następnie na mediowym tle zaczęłam układać przestrzenną kompozycję składającą się z wielu małych ułożonych warstwowo elementów.
Moja rameczka ma delikatne, pastelowe kolory, a ponieważ jednym z moich ostatnich postanowień jest wykorzystywanie starszych papierów z mojego niebezpiecznie rozrastającego się zapasu... sięgnęłam po jedną ze starszych kolekcji Primy. Oczywiście nie mogłam się też powstrzymać i dodałam nieco ciemniejszych akcentów z kolekcji "Illumination" :) 


Rameczka jest utrwaleniem wspomnień z bardzo fajnego dnia, a zdjęcie zostało zrobione na naszym scrapkowym stoisku na Craft-Wawie :)
Tego typu ramki to fajna alternatywa dla scrapów - mogą być mniejsze lub większe i łatwiej je wyeksponować w pomieszczeniu - wystarczy postawić je na półce :D


Jak możecie zobaczyć - wykorzystałam sporo dodatków - chipboardy, die-cuty, elementy wycięte dziurkaczem i wykrojnikiem, badzik, ozdobny spinacz... Uwielbiam tego typu dodatki właśnie dlatego, że dają się wykorzystać w wielu różnych pracach i dodają pracy bardzo oryginalnego charakteru.


A oto lista materiałów, które wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)