Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Powitanie wiosny w górach

ULIETTA_SIGGIE

Lubicie wiosnę? Ja bardzo! Zwłaszcza moment, kiedy pojawiają się pierwsze kwiatki. W tym roku udało mi się przywitać tę piękną porę roku w górach, gdzie akurat zaczynały kwitnąć krokusy. Niezapomniany widok!


Jako bazy użyłam papieru z kolekcji Lakeside firmy Pebbles. Do tego dołączyłam papiery i dodatki z kolekcji Illumination 7 Dots Studio oraz materiałowy ćwiek od Crate Paper.


Motylka wycięłam z papieru Simple Stories, który zaprojektowany został do Project Life, ale jest na nim tyle fajnych wiosennych wzorów, że jak widzicie, spokojnie można z niego wyciąć coś na scrap czy kartkę. Użyłam też "tekturowych" motylków-naklejek ze Studio Calico - jeden ze starszych zapomnianych skarbów, wyszperanych w sklepie :)


Słonecznego dnia, Kochani!
Ulietta

A poniżej galeria użytych materiałów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)