Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 18 kwietnia 2014

Tydzień Inspiracji - RADOŚĆ - odsłona 4

ULIETTA_SIGGIE

Moim pierwszym skojarzeniem z tematem "radość" była piosenka "Radość o poranku". Lubię ją od zawsze, a jeszcze bardziej polubiłam kiedy poznałam okoliczności powstania jej tekstu. Polskie piosenki z poprzedniej epoki lubię i już. Mam czasami taki nastrój, że budzę się z "Radością o poranku", a zasypiam z "Walcem Embarras". Cały dzień wtedy radośnie śpiewam i tańczę. Czasem uda mi się porwać w wir obrotów małżonka, który już specjalnie się nie dziwi moim pomysłom, tylko dzielnie asekuruje mnie, kiedy robię okazałe figury taneczne.


Robiąc tego scrapa wymieszałam 3 kolekcje: Chalk Studio II MME, Illumination 7 Dots Studio oraz Black&White firmy Glitz. Bardzo lubię kiedy na półkach scrapkowego sklepu pojawiają się nowości, które się uzupełniają. Dokładnie tak jest w tym przypadku. Praca z tymi kolekcjami to dla mnie sama przyjemność.


Jako uzupełnienie tytułu użyłam naklejki z cytatem. Tekst podpasował mi do zdjęcia, a przy okazji też do naszego kwietniowego TI. Zresztą cały arkusz Black&White Glitz jest pełen ciekawych naklejek :)


Komu stuka nóżka w rytm starych przebojów?
Ulietta

A tutaj znajdziecie fajne materiały:

Radość ma tak różne oblicza... Jakie ma Wasza? :) Poniżej kolekcja do wklejania linków przez inlinkz.

1 komentarz:

JaMajka pisze...

Bardzo fajna, pozytywna praca :D

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)