Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 27 maja 2014

Album z kolekcji "Nature Walk"


Witajcie:)
Dziś mam dla Was specjalny projekt, nad którym pracowałam w ostatnich dniach. Uwielbiam robić ozdobne albumy. To wspaniała pamiątka dla obdarowanych osób i zawsze staram się dopracować je do perfekcji.
Tym razem skupiłam się całkowicie na przepięknej kolekcji "Nature Walk". Wykorzystałam wszystkie papiery z kolekcji i mnóstwo dodatków - die-cuty, tagi i naklejki :) 
Do tego moje ulubione kwiatki Petaloo, odrobina gesso, tuszu, masek. 
Efekt jest naprawdę elegancki i piękny. 
 



 



Jeśli chcecie zobaczyć zdjęcia wszystkich kart (przygotowałam 17 zdjęć... :) ) - zajrzyjcie dzisiaj na mojego bloga.  
Pozdrawiam serdecznie.
Dorota


Produkty, których użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)