Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 7 maja 2014

Hello Free Spirit!


Hej ho! Jak się macie po majówce? Wypoczęliście trochę? Ja spędziłam czas głównie na malowaniu mebli i obsadzaniu kwiatkami tarasu, ale znalazła się też chwila na kraftowe przyjemności. Właśnie w trakcie tej chwili powstał słoneczny, kolorowy scrap, na którym utrwaliłam wspomnienia z zeszłorocznego majowego weekendu, odrobinkę cieplejszego niż ten, który właśnie minął. :)


Jeżeli jesteście fanami pasteli zwróćcie uwagę na kolekcję Free Spirit firmy Prima Marketing. Mnie zachwycił papier z wzorem plastra miodu, który wykorzystałam jako bazę. Cała kolekcja jest pełna pięknych wzorów i kolorów, a kilka inspirujących prac z jej wykorzystaniem zrobiła ostatnio Asia.



Papier bazowy właściwie "wyczarował" większość pracy. Od siebie dodałam promienie, wycięłam elementy z papieru Simple Stories i użyłam kilku naklejek.



Wróciliście już do codziennego rytmu po weekendowym leniuchowaniu?
Mi przydałoby się jeszcze trochę wolnego :)
Ulietta

Produkty, które wykorzystałam:

2 komentarze:

Unknown pisze...

Faktycznie, papier Primy jest bardzo urokliwy. Świetnie go wykorzystałaś. :)

Karmeleiro pisze...

Jakie wiosenne kolory!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)