Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 26 maja 2014

Kartka na Dzień Mamy


Oczywiście nie mogło na naszym blogu zabraknąć pracy zawiązanej z dzisiejszym świętem :)
Kartkę na Dzień Mamy przygotowałam łącząc ze sobą kilka różnych kolekcji firmy Prima.


Główną ozdobą jest oczywiście piękny duży kwiat firmy Prima. Choć jest dość duży i kartka nie bardzo nadaje się do pakowania do koperty, to jednak jego urok jest niezaprzeczalny :)





Skupiłam się głównie na delikatnych neutralnych kolorach, a wisienką na torcie stały się kolorowe dodatki z kolekcji "Free Spirit". To często stosowany przeze mnie trick, jeśli nie chcę, aby praca była zbyt pstrokata, ale jednocześnie chcę, żeby pojawiała się w niej odrobina koloru.



Mam nadzieję, że również znaleźliście chwilkę czasu, żeby przygotować coś osobistego dla Waszych Mam :)
pozdrawiam serdecznie
Anai

Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)