Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 24 maja 2014

Letni albumik Ulietty :)


Hej!
Wybieracie się na zlot do Warszawy?
Pamiętacie o scrapkowych zlotowych konkursach?

http://scrapkipl.blogspot.com/2014/05/przygotowania-do-zlotu-czas-zaczac.html

Przygotowałam dla Was krótką instrukcję, jak krok po kroku zrobić bazę mini albumu. Może ktoś z Was wykorzysta ją i weźmie udział w naszym konkursie na mini letni albumik?


1. Do zrobienia bazy albumu użyłam: pada papierów 15x15cm American Crafts z kolekcji Summer, linijki, ołówka, nożyka, kleju i taśmy washi.

2. Wybrałam kilka wzorów papierów i narysowałam linie, tak aby podzielić je na cztery równe kwadraty 7,5x7,5cm.

3. Wycięłam kwadraty, które będą stronami albumu.

4. Rozplanowałam po kolei strony albumu ze zdjęciami.


5. Skleiłam ze sobą białe strony dociętych papierów, żeby strony albumu były grubsze.

6. Przy pomocy taśmy skleiłam ze sobą kartki albumu. Najpierw po dwie.

7. Potem całość razem, tak żeby wyszła książeczka. Dodatkowo okleiłam grzbiet.

8. Zostało wkleić zdjęcia i użyć trochę dodatków.



Journaling, kilka naklejek i chipboardów i środek prezentuje się tak:



Zapraszamy do wzięcia udziału w naszym konkursie!
Ulietta

Użyte produkty:

1 komentarz:

mosia pisze...

świetny!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)