Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 10 maja 2014

Na nową drogę życia

Witajcie :) 
Piękne wiosenne weekendy to nie tylko czas wypoczynku i rodzinnych spacerów. To także początek sezonu ślubnego. Nie wiem jak Wy, ale ja mam z tego powodu ręce pełne roboty :) Dziś mam dla Was aż trzy ślubne karteczki przygotowane na bazie kolekcji "Usłane różami II" Galerii Papieru.




Te papiery są wprost stworzone do takich romantycznych, eleganckich prac. A w zestawieniu z odrobiną białych dodatków, delikatnymi perełkami w płynie i przepięknymi ozdobnymi kwiatami - nabierają magicznego charakteru.




Nie jest chyba tajemnicą dla nikogo, że uwielbiam cudowne kwiatki Petaloo z serii "Botanica", ale także papierowe róże firmy Wild Orchid Crafts sprawdzają się w takich pracach idealnie. Aby dodać im bardziej naturalnego charakteru zazwyczaj dodaję do nich papierowe listki z wykrojników zabarwione zielonym tuszem Distress "Peeled Paint". Wyjątkowe właściwości tuszy Distress sprawiają, że efekt jest bardzo naturalny i niepowtarzalny.





Mam nadzieję, że moje karteczki zainspirują Was do pracy z naszymi pięknymi kwiatami. W tym tygodniu uzupełniliśmy zapasy kwiatów Petaloo i pojawiły się też w sprzedaży prześliczne kwiatki Botanica Minis, które mogą stać się ozdobą każdej romantycznej pracy.
Życzę Wam udanego kreatywnego weekendu :)
Dorota

Użyte materiały:

1 komentarz:

MontanA pisze...

Genialne kartki !

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)