Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 17 czerwca 2014

Tydzień Inspiracji - WOLNOŚĆ - odsłona 2


Czasami czuję "zmęczenie materiału", zaczynam wtedy planować podróż, choćby króciutki weekend nad jeziorem. Kiedy uda mi się chociaż na chwilę zmienić otoczenie i zresetować akumulatory, wracam do pracy pełna werwy i zapału. Możliwość oderwania się chociaż na chwilę to właśnie moja wolność. A to wszystko byłoby utrudnione gdyby nie samochód i mój etatowy kierowca ;)


Kilka razy próbowałam zacząć Project Life. Do tej pory nie powstała ani jedna pełna strona, chyba mam za mały zapał. Ponieważ bardzo podobają mi się karty i dodatki do PL postanowiłam wykorzystać je w inny sposób i oswoić trochę ten rodzaj scrapowania. Inspiracją do tego scrapa były właśnie strony typu Pocket Scrapbooking.


Lubię surowe dodatki. Na tym scrapie użyłam kopertki z zestawu We R Memory Keepers,  oraz naklejki motylków w kolorze kartonu od Studio Calico. Użyłam też papier kraftowy firmy Joy Crafts, który wykorzystałam jako tło do karty Jillibean Soup.


pozdrawiam serdecznie
Ulietta

Użyte materiały:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)