Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 21 czerwca 2014

Tydzień Inspiracji - WOLNOŚĆ - odsłona 6

Wolność ma dla mnie bardzo wiele znaczeń. Wolność myśli, wolność słowa, wolność wyboru... Tak wiele możliwości :) Czasem życie może nas "więzić" w jednym miejscu, ale moim zdaniem zawsze w życiu jest miejsce na bycie wolnym. Staram się celebrować tę myśl i choć od czasu do czasu pozwalać sobie na małe ucieczki od rzeczywistości.
Inspiracją do tego scrapa stała się (jak to często u mnie bywa ;) ) piosenka, która od kilku tygodniu chodzi mi po głowie. "Fast car" Tracy Chapman. Piosenka, która porusza mnie pod wieloma względami. 
Między innymi dlatego, że myśl o nocnej jeździe samochodem bez celu, prosto przed siebie, wywołuje we mnie wiele wspomnień i także kojarzy mi się z pewnym rodzajem wolności.


Jeśli chodzi o materiały, to stworzyłam mieszankę kilku kolekcji Primy i najnowszej kolekcji UHK Gallery "Naval Treaty". Do tego trochę zabawy mediami, aby tło było bardziej moje :) Skupiłam się też na spokojnej stonowanej kolorystyce, nawiązującej do cudnego zdjęcia (tapeta na pulpit monitora znaleziona w internecie :) ). I oczywiście przepiękny kwiat Petaloo. Ulotny, mięciutki i delikatny... To chyba najcudniejsze z gotowych scrapowych kwiatów, z jakimi miałam przyjemność pracować :)





To już ostatnia odsłona naszego czerwcowego Tygodnia Inspiracji. Jeszcze do jutra czekamy na Wasze prace :) Pokażcie nam czym jest dla Was wolność!

pozdrawiam
Anai

Użyte produkty:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)