Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 22 sierpnia 2014

Album rocznicowy

Witajcie :) 
Tematy ślubne ostatnio zdominowały nasze prace i nic w tym dziwnego - lato to przecież sezon ślubny :) 
Także i ja przychodzę dziś z miłosną inspiracją. Niedawno pokazywałam Wam zaproszenia, które przygotowałam na 40-tą rocznicę ślubu. Niespodzianką dla szczęśliwych małżonków był album na zdjęcia zamówiony przez ich córkę :)


Album miał lekko nawiązywać do zaproszeń - wykorzystałam więc ten sam zestaw papierów  Prima Marketing "Stationer's Desk". Jestem nim totalnie zauroczona! Zwłaszcza, że składa się nie tylko z papierów, ale też przeróżnych dodatków - naklejek, tagów, kart z pomniejszonymi wzorami. Tak naprawdę poza zestawem nie potrzebowałam już prawie żadnych dodatków. 



Nie mogło tu zabraknąć mojego najnowszego nabytku - koronkowego wykrojnika Primy, który jest chyba przebojem sezonu, bo momentalnie znika z półek naszego sklepu :D Na szczęście już w poniedziałek nasza Marta wraca z urlopu i w niedługim czasie będziemy uzupełniać zapasy. 


Starałam się aby album był stonowany i elegancki, ale nie mogłam sobie oczywiście odmówić odrobiny postarzonych brzegów. Odkąd zakupiłam narzędzie do postarzania Primy - wszystkie inne metody poszły w kąt ;) To zdecydowanie jedno z najwygodniejszych narzędzi scrapowych jakie posiadam. 
Wystarczy tylko odrobina tuszu Distress "Vintage Photo" i efekt lekkiego podniszczenia wygląda naprawdę wspaniale. 


Nawiązując do zaproszeń, także i w albumie umieściłam grafikę pokolorowaną kredkami akwarelowymi. Wraz z odpowiednim cytatem zamieszkała na wewnętrznej stronie okładki albumu i mam nadzieję, że stała się dla obdarowanych miłym akcentem i motywacją na wspólne kolejne lata  :) 



A teraz zdradzę Wam małą tajemnicę ;) Choć scrapuję już od wielu lat - pierwszy raz robiłam album w formacie A4... I nagle okazało się, że to chyba mój nowy ulubiony format :D Najwidoczniej nigdy nie jest za późno, żeby odkrywać nowe ścieżki w tej kreatywnej przygodzie.

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam bardzo twórczego weekendu :)
Anai

Wykorzystane materiały:

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Rewelacyjny! Pięknie ze sobą skomponowałaś wszystkie dodatki, tworząc bardzo klimatyczną całość:) pozdrawiam!

Kasia Udalska pisze...

Przepiękny! :) Mnie też najlepiej klei się albumy w formacie A4, odpowiednia ilość przestrzeni - ani za dużo, ani za mało :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)