Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 12 sierpnia 2014

Na nową drogę życia

Witajcie kochani. 
Wakacje upływają mi w tym roku pod znakiem ślubów. Jak zapewne zauważyliście to właśnie prac o tej tematyce tworzę najwięcej. Tym razem trafi w ręce moich serdecznych znajomych, którzy lada dzień staną na ślubnym kobiercu. Nowy dom już na nich czeka, urządzony niczym gniazdko. Teraz czekam na moment, kiedy powiedzą sobie TAK.


Dzisiejszą kartkę stworzyłem, łącząc papiery Maja Design z UHaKami a dopełniły ją kochane przez Was kwiaty Petaloo. Bardzo je lubię za to, że w jednym opakowaniu znajdują się różne odcienie tego samego kwiatka i możemy je dopasować do pracy w zależności od potrzeb. Ja swoje delikatnie potraktowałem Gesso aby bardziej pasowały do kartki, zaś brzegi pracy i niektóre jej elementy potuszowałem Distressem.


Owocnych i twórczych wakacji!
Mariusz
 
Wykorzystane produkty:

1 komentarz:

arelierbymary pisze...

piękna kartka :) a ten domek uroczy :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)