Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 15 sierpnia 2014

Pocket Scrapbooking w wykonaniu Asi


Cześć! Jak już doskonale wiecie, kocham Pocket Scrapbooking, ale oprawianie wakacyjnych tygodni pełnych beztroskich imprez, to nawet więcej niż miłość ;) Jeśli jeszcze nie zaczęliście prowadzić swojego albumu, to wakacyjny czas będzie idealny. Z mnóstwem fajnych wspomnień będzie się Wam na pewno świetnie pracować i nawet nie zauważycie kiedy wkręcicie się w scrapbooking kieszonkowy. A jeżeli nie jesteście przekonani, co do tak dużej formy, to pamiętajcie, że w sklepie znajdziecie albumiki i koszulki w rozmiarze 4x4 cale w sam raz na instagramowe fotki. A teraz czas najwyższy wrócić do meritum, czyli mojej wakacyjnej rozkładówki :)


Trzeci tydzień lipca postanowiłam oprawić w moje ulubione karty do Project Life od Becky Higgins - zestaw Daydreamer i Polka Dot Party są idealne! Jasne, ale z dodatkiem kolorów, jak trzeba znajdą się też karty z fajnymi napisami. Gdyby ktoś spytał o mnie o "must have" scrapbookingu kieszonkowego, to z pewnością wymieniłabym te dwa zestawy. Już niedługo powróci opcja Przedsprzedaży, więc wiecie gdzie ich szukać ;)


Wśród moich nowych miłości (co mnie tak ciągnie do tej miłości? ;)) są napisy! Tak jak na layoucie, który mogliście zobaczyć kilka tygodni temu, wykorzystałam naklejki Jillibean Soup,  tak teraz zdecydowałam się na napisy, które można znaleźć w naklejkowych zestawach Prima Marketing. Boska czcionka, żywe kolory - czego chcieć więcej? :)



Jaki jest Wasz sposób na wakacyjne wspomnienia? Scrapy, mini albumy czy może właśnie wkładacie je w kieszonki, jak ja? :)

Pozdrawiam gorąco!
Asia

Użyte produkty:

2 komentarze:

Unknown pisze...

ślicznie! ;)
jesteśmy nowi więc trochę spamujemy, ale liczymy też na miłe przyjęcie do Waszego grona :)

mosia pisze...

Super!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)