Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Smaki lata :)

Witajcie!
W lecie uwielbiam to, że moje ulubione owoce są tak naprawdę na wyciągnięcie ręki. Maliny i borówki mogłabym chyba jeść kilogramami ;) I właśnie o tym jest dziś moja strona art journala - o smakach lata :)


Oczywiście nie mogłam oprzeć się pokusie wykorzystania primowych alfabetów, którymi od pewnego czasu jestem totalnie zafascynowana. Pasują zawsze, do każdej jednej pracy. Zakochałam się także w enamel dotsach, które upycham gdzie popadnie :P  


Bardzo spodobał mi się efekt jaki dają primowe tusze kredowe. Nakładane przez maskę dodają nieco pazura.
Trochę stempli, chlapnięć i gotowe!  


Dziękuję za uwagę!
Ściskam i życzę udanego dnia :)
Smile_Art


Materiały, które wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)