Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Tajemniczy tag

Witajcie :) 
Dzisiaj chciałam pokazać wesołe letnie kartki, ale pewien zbieg okoliczności natchnął mnie do stworzenia czegoś tajemniczego. Te okoliczności to ostatnio paskudna, pochmurna pogoda i wczorajszy film przez, który nie mogłam zasnąć... nie wspomnę już o tym ile łez wylałam w poduszkę. Polecam Wszystkim "Życie ukryte w słowach" - i chociaż ani pogoda ani film kompletnie nic z tańcem wspólnego nie mają, to każde z nich może zawierać tajemnicę :) 





Czy macie już wakacyjne wyjazdy za sobą? Mnie jakoś nie udało się w tym roku nigdzie wyjechać, więc czekam już na styczeń, żeby ze spokojem planować wakacje w roku 2015 :) 

Miłego i twórczego tygodnia Wam życzę :) 
Dorota 

Użyte materiały:

2 komentarze:

arelierbymary pisze...

extra :) suknia tancerki genialna :)

artiza pisze...

cudny tag...a klimat iśćie taneczny...
"zerwonym blaskiem otoczona
Rozkosznie prężąc swe ramiona
Lśniąc bielą przecudnego łona
Spowita w gazy mgle…
Drga lekko wątła sieć tkaniny
Wzrok płonie, płoną ust rubiny
Jak zjawa z jakiejś cud krainy
Tańczyła tango swe.

Poznali się i wkrótce pokochali
I żyli z dala od życiowych scen,
Lecz choć na uczuć mknęli fali
Prysnęło wkrótce szczęście ich, jak sen…"S.Ratold

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)