Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 30 września 2014

Gościnna Projektantka Września

Dziś nadszedł czas na przedstawienie drugiej pracy naszej Gościnnej Projektantki, którą w tym miesiącu jest Marta - MyArt.

Witajcie :)
Na dziś przygotowałam dla Was LO, które jest wariacją na temat pierwszych prób oswajania igły i nitki przez mojego syna. Bardzo lubię to zdjęcie - pamiętam z jakim skupieniem starał się szyć.


Na tej pracy znajdziecie także moje pierwsze próby - odręcznego rysowania długopisem :) Delikatnie i niepewnie jeszcze, ale czuję że polubię tą technikę bardziej.
A ponieważ uwielbiam media, także to LO ma wiele chlapań tuszami i mgiełkami.



 Było mi bardzo miło gościć na blogu sklepu scrapki.pl i mam nadzieję, że spodobały się Wam przygotowane przeze mnie inspiracje :)

pozdrawiam
Marta

Wykorzystane materiały:

1 komentarz:

mosia pisze...

Rewelacyjny scrap!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)