Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 25 września 2014

Mix & Match

Witajcie kochani :) 
Dziś chciałabym Wam zaprezentować dwie prace wykonane na bazie kolekcji "Mix & Match" firmy Kaisercraft, która dziś właśnie zawitała na półki naszego sklepu.

Kolekcja ta przyciągnęła moje oko od razu - uwielbiam papiery w kolorze "kraftowym". Lubię też proste graficzne wzory. Z kolei dość ograniczona paleta kolorystyczna (oprócz dominującego koloru kraftowego, znajdziecie tu tylko czerń, biel i czerwień) stanowi neutralną bazę i pozwala na bardzo uniwersalne wykorzystanie tych papierów.


Papiery firmy Kaisercraft są dość cienkie, ale to wcale nie przeszkadza w ich wykorzystaniu na przykład na scrapach. Wystarczy podłożyć grubszy papier i już nasza praca będzie miała sztywną i stabilną bazę :) 
Dorzuciłam tu tylko kilka dodatków z innych kolekcji - bo lubię różnorodność. Starałam się jednak zachować prostotę i ograniczoną paletę kolorystyczną. Dzięki temu zabiegowi kolorowe zdjęcie stanowi główny element pracy :)





Z tej samej kolekcji wykonałam też ozdobnego taga, który zapewne zamieszka jako magnes na mojej lodówce :)
Tutaj pokusiłam się o wykorzystanie innej naszej nowości - kaboszonów
Widzieliście je już na pewno w pracach innych projektantów z naszego DT, ale ja chciałam zwrócić Waszą uwagę na kaboszony przezroczyste. Dają one tak dużo możliwości wykorzystania - można za pomocą okrągłego dziurkacza wycinać wzory z przeróżnych papierów (w ten sposób możecie stworzyć unikalne dodatki idealnie dopasowane do Waszych prac), ale jeśli kochacie media, to na pewno wpadniecie na mnóstwo wspaniałych pomysłów - farby, mgiełki, kolorowy brokat - wszystko to można umieścić pod takim kaboszonem. Efekt jest naprawdę zachwycający :)





Mam nadzieję, że moje prace zachęcą Was do eksperymentów z tą śliczną kolekcją :) 
Prawdę mówiąc mam przeczucie, że wykorzystam ją także do jakichś świątecznych projektów - neutralna baza, biel, czerń i czerwień - ten zestaw aż kusi do wykorzystania w bożonarodzeniowych kartkach na przykład :D

Pozdrawiam serdecznie
Anai

Produkty, które wykorzystałam:

3 komentarze:

Maja pisze...

Przepiękne inspiracje ❤️❤️❤️

Caro-ART pisze...

Świetne :)

Lilka pisze...

cudnie...

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)