Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 19 września 2014

Tydzień Inspiracji - SEKRET - Dzień 5

Temat naszego wrześniowego Tygodnia Inspiracji postanowiłam ugryźć jednym z moich ulubionych sposobów, czyli cytatem. Mnóstwo przeróżnych kartek, notatki w telefonie, maile, Tumblr - uwielbiam cytaty i zapisuje je dosłownie wszędzie. Ten, który trafił na taga z dzisiejszego posta, jest mi bardzo bliski i już od dawna chodził mi po głowie, więc wystarczyło jedno malutkie słowo "sekret",  by cały twórczy proces ruszył ;)


Sięgnęłam po dawno nieużywany tusz Distress w kolorze "Vintage Photo" - już zapomniałam jak to fajnie czasami pobrudzić paluchy :P Mimo euforii, która temu towarzyszy starałam się nie zakryć pięknych papierów od Primy z kolekcji "Free Spirit", które możecie teraz zakupić w bardzo atrakcyjnej cenie :)


Cytat nawiązuje do tajemniczego ogrodu, a jak ogród to wiadomo - kwiaty. Wykorzystałam te z Primy, dopasowując je kolorystycznie za pomocą tuszu Distress.


Jestem bardzo ciekawa jak Wy zinterpretujecie nasz temat! :)
Pozdrawiam
Asia

Użyte produkty:


A teraz Wasza kolej :) 
Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do piątku, 26 września do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)