Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 6 września 2014

Wyjątkowy album ślubny

Witajcie kochani :) 
Dziś mam dla Was wyjątkową i bardzo ważną dla mnie inspirację. Dokładnie dwa tygodnie temu miałam przyjemność być na przepięknym ślubie moich znajomych - Kamili i Szymka. Od dawna wiedziałam, że na tę okazję będę chciała przygotować coś specjalnego. Oczywiście album na ślubne zdjęcia, który mógłby być bardzo osobistą pamiątką i wieloletnim wspomnieniem tego dnia :)


Z góry przepraszam za dużą ilość zdjęć :) Nie mogłam się powstrzymać, bo i pracy było sporo i efekt bardzo mnie cieszy. Szczegóły, szczególiki, ozdóbki - to wszystko tworzy wyjątkową całość. 




Do ozdobienia okładki użyłam papierów z zestawu Prima "Ledger", który co prawda nie jest dostępny w regularnej ofercie naszego sklepu, ale Marta sprowadziła go na moją prośbę. Pamiętajcie o tym, że sklep scrapki.pl daje i taką możliwość :) Warto to wykorzystać - zwłaszcza teraz, kiedy aktywna jest kolejna sesja naszej Przedsprzedaży.



Album jest spory - ma rozmiar A4 (aktualnie mój ulubiony!), co daje możliwość wykorzystania wielu technik i dodatków. Znajdziecie tu elementy wycięte wykrojnikami, pastę strukturalną wykorzystaną z maską Tima Holtza, bawełnianą tasiemkę, koronkę, metalowe dodatki, dużo przetarć wykonanych białą farbą akrylową. A te cudowne migoczące w świetle chlapnięcia, to oczywiście mgiełki Lindy's Stamp Gang, w których jestem niezmiennie zakochana!



 I oczywiście nie zapominajmy o rzeczy najważniejszej - kwiaty, kwiaty, duuuuużo kwiatów. Połączyłam tu kilka różnych rodzajów kwiatów Primy, metalowe kwiatki, kwiatki Petaloo oraz kwiatki Wild Orchid Crafts.




Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadła Wam do gustu.
Mam też nadzieję, że szczęśliwi małżonkowie nie raz nie dwa będą wzruszać się oglądając swoje ślubne zdjęcia w takiej oprawie :)
Takie ręcznie wykonywane i całkowicie unikalne prezenty są moim zdaniem cenniejsze od wielu luksusowych przedmiotów. Zgodzicie się ze mną?

pozdrawiam serdecznie
Anai

Użyte produkty:

5 komentarzy:

Art_Dorota pisze...

Obłędny album :) GRATULACJE !!! dawno nie wiedziałam takiego cuda :)

anai.pl pisze...

och, dzięki, Dorotko :) Z Twoich ust to wielki komplement :D

Kasia Udalska pisze...

Jest przecudny, ilość szczegółów i smaczków powalająca, a całość tworzy przepiękną, spójną kompozycję. Gdybym ja dostała taki album, brałabym go w ręce po kilka razy dziennie :))

Anonimowy pisze...

Rewelacja! Ma fantastyczny klimat. Podziwiam za umiejętność połączenia tak wielu elementów w spójną całość.

mosia pisze...

Fantastyczny!
Okładka jest dosłownie perfekcyjna!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)